Comhem kan suga k*k + tips om tävling !

Jag är ledsen att jag bara försvann igen men comhem har lagt ner hemma hos mamma.
Sitter nu hos pappa har nyss tvättat med syster min.
Nu sitter vid och drömmer om godis och cola, för fyfan vad gott det hade vart !

Sug att det snöat igen, asså inte okej. Sverige vad är det här ?
Aja ska försöka få tag i papsen nu för jag måste ha något godis och cola.

Tänkte bara tipsa er om en tävling när jag ändå håller på.
Jag är med och tävlar hos Hanna Stångberg .
Jag tävlar om converse i valfri färg tävla du också !

Kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej,



Tråkigt att du ni upplever problem med uppkopplingen från oss. Vi vill självklart hjälpa er att lösa detta. Vänligen kontakta oss på Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, eller Facebook, www.facebook.com/ComHemAB, om du föredrar det framför telefon så kan vi se över vad det är som har hänt.



Vänliga hälsningar

Johan Wester

Kundservice

2012-03-09 @ 14:23:47
URL: http://www.comhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Stupid Hoe
RSS 2.0